اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۵۱۹

شایعه برکناری درخشان بعد از ناکامی احتمالی مقابل ذوب آهن صحت ندارد

شایعه برکناری درخشان بعد از ناکامی احتمالی مقابل ذوب آهن صحت ندارد
سرپرست تیم فوتبال نفت تهران، گفت: شایعه برکناری حمید درخشان از سرمربیگری به تیم نفت درصورت عدم کسب نتیجه مناسب مقابل ذوب آهن صحت ندارد.
۲۱:۵۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

حمید منوچهری در گفت‌وگویی، درخصوص درگیری دو بازیکن تیم نفت تهران در رختکن این تیم گفت: موضوع خاصی نبود که بخواهند آن را آنقدر بزرگ کنند. بین آل کثیر و محمدی‌زاده یک سوء تفاهم بوجود آمده بود و وقتی ما به رختکن رسیدیم با صحبتی که با هر دو بازیکن انجام دادیم این سوء تفاهم برطرف شد اما امروز برخی‌ها این درگیری را آنقدر بزرگ کردند انگار که اتفاق خاصی رخ داده است. فردای این اتفاق هم حمید درخشان سرمربی تیم با صحبت‌هایی که با هر دو بازیکن انجام داد آنها را آشتی داد و همه چیز به خیر و خوبی تمام شد. 

وی ادامه داد: تیم نفت مثل یک خانواده است و گاهی در هر خانواده‌ای از این سوء تفاهم‌ها و اختلافات بوجود می‌آید اما خیلی زود همه چیز حل می‌شود. این اتفاقی که بین دو بازیکن ما رخ داد هم یک سوء تفاهم بود که خیلی زود برطرف شد و این دو بازیکن صورت همدیگر را بوسیدند تا همه چیز تمام شود و نباید بی‌خود و بی‌جهت این مسائل را بزرگنمایی کرد. 

سرپرست تیم نفت تهران درخصوص این شایعه که در صورتی که تیم نفت در بازی آخر خود در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل ذوب آهن نتیجه خوبی نگیرد حمید درخشان سرمربی این تیم از سمتش کنار گذاشته خواهد شد، اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد و بحث برکناری آقای درخشان در میان نیست. خوشبختانه جهانیان مالک باشگاه با درخشان رابطه صمیمانه‌ای دارد و از او حمایت کرده و می‌کند. ما در بازی قبل مقابل پارس جنوبی هم نتیجه خوبی گرفتیم. چرا که این تیم جایگاه بسیار بهتری نسبت به ما در جدول دارد. اما با این وجود ما از این تیم مساوی گرفتیم. بحث برکناری درخشان صحت ندارد و این موضوع شایعه است. 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین